Vrhe

Oprema: lahka športna obutev, voda
Nadmorska višina: 603 m
Višinska razlika: 282 m
Čas hoje: 50 min
Težavnost (1-5) : 2

Izlet je namenjen vsem pohodnikom, ki uživajo v hoji po senci gozdnih krošenj in ne potrebujejo razgleda z vrha. Vsekakor gre za potep, ki ga lahko vrinete tudi v delovni teden, saj vam bo pomagal pri sprostitvi misli in vas naužil prijetnega gozdnega ozračja.

OPIS POTI: Od parkirišča pri osnovni šoli nadaljujte po ožji asfaltni cesti do kapelice, kjer cesta zavije desno, vi pa nadaljujte po pešpoti, ki vas bo peljala naravnost, desno od kapelice. Najprej boste prešli travnik, vse do gozda, kjer se bo pričel vzpon. Previdnost ni odveč, saj pot ni označena, a je dobro razhojena, zato v tem delu zgolj sledite poti pod nogami. Pot bo večkrat prečkala kolovoz. Po nekaj minutah se bo pot ponovno pričela vzpenjati in vas bo pripeljala na Jazbino, ki ni vaš cilj. Od tod dalje sledi spust z vrha Jazbine, nato pa boste prispeli do cilja, ki je prepoznan po klopeh, napisih in žgoči nagradi, ki vas čaka v eni izmed ročno izdelanih omaric.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:
(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “navodila za pot”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja