Koče na Planini Dol

Oprema: visoki gojzarji, pohodne palice, prigrizki, voda
Nadmorska višina: 1308 m
Višinska razlika: 768 m
Čas hoje: 2 h
Težavnost (1-5) : 3

Ko ste v bližini Kamnika, morate obiskati čim več bližnjih pokrajin, ki obkrožajo naselje. Planina Dol je super izbira za vse, ki že imate nekaj kondicije, a še vedno niste navdušeni nad plezanjem po skalovju. Vrh je čudovit za fotografije in obljubljamo vam, da nad pohodom ne boste razočarani.

OPIS POTI: Iz parkirišča se odpravite navzgor v smeri planine Dol. Že po nekaj 10 metrih boste na levi videli potko, po kateri nadaljujete skozi gozd. Hodite po tej poti vse do razcepa, kjer se držite desne. Najprej vas bo pot peljala po stezi, kmalu pa pridete do gozdne ceste, kateri sledite levo. Od tod naprej boste imeli markirano pot do vrha. Vmes boste po cca. dveh urah hoje zagledali konec vaše poti.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:
(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “navodila za pot”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja