Oprema: visoki gojzarji, pohodne palice, vetrovka, prigrizki, voda
Nadmorska višina: 1666 m
Višinska razlika: 1126 m
Čas hoje: 3 h 10 min
Težavnost (1-5) : 4

Lepoto Velike planine poznamo vsi Slovenci – če ne drugače, pa iz slik in posnetkov. A nobena slika vam ne pričara resničnega občutka, ko se lahko sami sprehodite po visokogorskih pašnikih, se naužijete svežega zraka in vaše oči lepih razgledov.

OPIS POTI: Iz parkirišča se odpravite navzgor v smeri planine Dol. Že po nekaj 10 metrih boste na levi videli potko, po kateri nadaljujete skozi gozd. Hodite po tej poti vse do razcepa, kjer se držite desne. Najprej vas bo pot peljala po stezi, kmalu pa pridete do gozdne ceste, kateri sledite levo. Od tod naprej boste imeli markirano pot do vrha. Vmes boste po cca. dveh urah hoje imeli prvo jaso, dolino Dol, ki je sama po sebi prečudovita, tu vam svetujemo, da naredite večji postanek za prigrizke in kakšno lepo fotografijo.

Od tukaj naprej je treba ob poti bolj paziti, saj je pred vami kar nekaj razpotij, zato svetujemo, da imate s sabo opis poti. Prvotno sledite gozdni cesti, ki vas bo pripeljala do prvega razpotja – ta vas usmeri desno proti Veliki planini. Hodili boste mimo pastirskih koč vse do križa, kjer vas bo pot peljala skozi gozd. Po približno polurni hoji skozi gozd, pridete na planino Konjščica, iz katere boste imeli prelep razgled na planine naokoli vas. Vzpon nadaljujte po travnati poti vse do ceste, kjer vas čaka novo razpotje – sledite smeri kolovoza proti “Rože vrhov”. Pot vas bo peljala mimo počitniških koč, vse do samega vrha Velike planine.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:
(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “več možnosti”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja