Oprema: lahka športna obutev, voda
Nadmorska višina: 451 m
Višinska razlika: 155 m
Čas hoje: 30 min
Težavnost (1-5) : 1

Lep, kratek pohod, ki bo zelo primeren tudi za male otroke in hišne ljubljenčke, je kot nalašč za manjši pobeg iz vsakdana. Poleg pohoda, pa boste navdušeni tudi nad pogledom z vrha navzdol, tisti najbolj pogumni, pa boste lahko nekaj nadmorske višine pridobili še z vzponom na stolp na vhu Lačne.

OPIS POTI: Ko ste parkirali svoje vozilo, se odpravite na stransko cestico ter se vzpnite do cerkve, od tam naprej pa bo potrebno nekaj več pazljivosti, saj so označbe bolj poredke. Sledite redkim markacijam, ki vas bodo po cesti vodile v desni smeri v rahel spust. Ko prispete do križišča, nadaljujte desno ter se za hišo držite oznak, ki vas vodijo do Lačne in stolpa. Oznaka vas bo peljala za hiši po levi ožji cesti nad vasico do markiranega kolovoza. Ko prispete do križišča, nadaljujte v smeri oznak za Lačno (desno). Ob koncu gozda boste prišli do razgledne točke, s pogledom na Gračišče in hribovje okoli naselja. Pot bo tu zavila v levi smeri do kolovoza, kateremu sledite v desni smeri do pešpoti, ki vas pripelje do stolpa.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:
(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “navodila za pot”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja