Štruklji na Kofcah

Oprema: visoki gojzarji, pohodne palice, vetrovka, prigrizki, voda
Nadmorska višina: 1488 m
Višinska razlika: 573 m
Čas hoje: 1 h 30 min
Težavnost (1-5) : 2
Za cilj si ta pohod izberejo mnogi slovenci zaradi slovesa po dobrih štrukljih, zato vam svetujemo, da do vrha pridete lačni in s polno denarnico. Vsekakor pa vam svetujemo tudi, da se nagradite s kakšnim domačim zvarkom, ki bo zelo razveselil vaše brbončice.

Pot je namenjena tudi najmlajšim nadobudnikom nad pohodi, predvsem pa bodo navdušeni nad otroškimi igrali ob koči.

OPIS POTI: Od parkirišča nadaljujte pot po makadamski cesti, kjer po nekaj 10 minutah pridete do kmetije Matizovec. Od tod dalje nadaljujte po malo manj lepi cesti v smeri Doma na Kofcah in sledite markacijam, ki vam označujejo pravo smer. Kmalu vas bo markacija peljala na stezico v gozd (na desni), ki vas naknadno pripelje ponovno do kolovoza, po katerem nadaljujte svojo smer. Kolovoz bo malo višje zavil v levo, kjer pridete do razpotja, a zgolj nadaljujte navzgor. Ko se gozd konča, se bo pred vami odprla pot do Doma.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:
(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “več možnosti”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja