Oprema: lahka športna obutev, prigrizki, voda
Nadmorska višina: 773 m
Višinska razlika: 173 m
Čas hoje: 1 h 30 min
Težavnost (1-5) : 2

Ob omembi besede “korito” ljudje običajno ne pomislimo na nekaj lepega in vrednega obiska. Z obiskom korit Mostnice in zaključkom ob slapu Voje, boste vsekakor spremenili svoj pogled na pomen besede “korito”, hkrati pa boste ob malo daljšem sprehodu, ki pa fizično ni naporen, lahko uživali v čistini gorenjske reke in mirnosti narave.

OPIS POTI: Pot dolga nekaj kilometrov vas bo ves čas vodila ob sami reki ter vam omogočila 100 % uživanje v njenih kreacijah. Ko ste zapustili svoje vozilo, se odpravite po pešpoti, ki se prične takoj ob parkirišču. Že po nekaj minutah boste prispeli do Hudičevega mostu, ki je neverjeten na pogled in bo vsekakor odtrgal nekaj vaših minut za uživanje. Ne prečkajte mostu in nadaljujte naravnost do razpotja, kjer vas bodo smerokazi usmerili v rahlo desni smeri. Ravno tako se na naslednjem razpotju usmerite v desno. Ko prispete do mesta, kjer se pobira pristojbina za vstop v Korita Mostice, se bo pot ponovno razdelila, lahko pa sledite ali levi ali desni poti, obe se namreč po nekaj metrih ponovno združita in vas vodita proti koritom, vas pa desna pot pelje proti “slončku”, zato svetujemo, da se raje odločite za desno smer, saj vam predlagamo, da si vzamete nekaj minut in si ogledate to prekrasno izoblikovano skalo. Ko se poti združita v makadamsko cesto, ji sledite do planinske koče na Vojah. Za kočo sledite poti v desni smeri, ki vas bo pripeljala do razpotja, kjer ponovno pojdite v desni smeri proti slapu Mostnice. Prečili boste mostiček, travnike, vse do okrepčevalnice Slap Voje, od koder nadaljujte v smeri proti slapu. Na zadnjem razpotju pojdite naravnost vse dokler pred sabo ne ugledate pogleda na padajočo hladno osvežitev.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:

(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “navodila za pot” )

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja