Mariborska koča, Pohorje

Višinska razlika: 46 m
Čas hoje: 50 min
Težavnost (1-5) : 2

Izlet je lahkotnejše narave in ga boste zmogli vsi željni spoznavanja štajerskega konca hribovja.

Pozor: do te poti se boste prvo peljali s spodnjo vzpenjačo, nato pa nadaljevali pot peš.

OPIS POTI: Po parkirišču se ob zgornji postaji Pohorske vzpenjače pokažejo znaki za sprehajalno traso proti Mariborski koči. Sledite tej poti po kolovozu, ki se bo počasi pričela dvigovati. Kmalu pridete do križišča, kjer se držite leve smeri – desno boste prišli do razglednega stolpa, ki si ga tudi lahko ogledate, saj je od tukaj do stolpa zgolj 10 minut hoje.

Ko boste sledili poti v rahlem spustu, boste prišli do bližine glavne ceste. Pot vas bo vodila naprej proti koči skozi gozd in vas bo pripeljala do naslednje ceste. Sledite poti proti koči, do katere boste sestopili v petih minutah.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:
(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “navodila za pot”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja