Oprema: visoki gojzarji, pohodne palice, vetrovka, prigrizki, voda
Nadmorska višina: 1471 m
Višinska razlika: 580 m
Čas hoje: 1 h 35 min
Težavnost (1-5) : 3
Izbrana tura vas bo navdušila s hitrostjo srčnega utripa. Pohod bo zmogel vsak, ki ima dobro voljo in se ne ustraši neprestanega vzpenjanja navkreber vse do ciljne točke. Vas bo pa zato na vrhu pričakala nagrada v tekoči obliki, v kolikor boste predhodno poskrbeli za nekaj evrov v nahrbtniku.
OPIS POTI: Peš najprej nadaljujte po cesti mimo male cerkve na vaši desni, kjer vas bo prvo razpotje usmerilo v levo nad vasico. Kmalu se bo cesta spremenila v strm kolovoz, kjer ob prvem razcepu sledite levi smeri proti Kriški gori. Še vedno bo vaša pot potekala po kolovozu skozi gozd in z vašimi koraki prijetno pridobivala na nadmorski višini.
Po pričetku gozda vas čaka novo razpotje, kjer sledite usmeritvam v desni smeri, ki vas privede do strme steze. Od tod naprej vas čaka kar nekaj vzpona, zato si kar vzemite nekaj trenutkov za počitek, ko začutite potrebo po počivanju.
Vzpenjali se boste po lepo markirani poti, na kateri vas bo pričakalo nekaj prisrčnih klopi, vsaka s svojim imenom. Prišli boste do pašne ograje, nad njo pa se tik pred ciljem pot usmeri levo.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:
(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “več možnosti”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja