Poštarski dom na Vršiču

Oprema: lahka športna obutev, voda
Nadmorska višina: 1618 m
Višinska razlika: 802 m
Čas hoje: 2h 30 min
Težavnost (1-5) : 2

OPIS POTI: Od parkirišča pojdite nazaj po cesti nekaj 10 metrov, do pričetka steze za Vršič ob kamniti ogradi in vas mimo koče vodi v gozd. V gozdu sledite markacijam, ki vas peljejo prek potoka Limarica. poti sledite skozi gozd vse do razpotja, kjer vas bo kažipot usmeril v levi smeri, po prikriti potki, ki se kaj kmalu vključi k makadamski cesti. Cesti sledite v desni smeri le za nekaj minut, nato pa jo zapustite v levo smer – markacije so slabše vidne.

Kmalu se spet priključite k cesti, ki vas bo iz gozda peljala na vedno bolj razgledna območja. Ko pridete do spomenika, boste zapustili cesto po levi smeri preko hudourniškega grabna. Poti sledite vse do asfaltne ceste. Po desetih minutah hoje po cesti, boste prispeli do prelaza Vršič, toda tik preden prispete do parkirišča, svojo pot nadaljujte v desni smeri proti Tičarjevem domu, do katerega boste prispeli v nekaj korakih. Toda to še ni vaš cilj. Od tu dalje nadaljujte po makadamu do razpotja, kjer nadaljujte naravnost mimo Ajdove deklice, kjer bo pot zavila v levo smer do Poštarskega doma.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:
(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “navodila za pot”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja