Špik Hude police

Oprema: visoki gojzarji, pohodne palice, vetrovka, prigrizki, voda
Nadmorska višina: 2420 m
Višinska razlika: 910 m
Čas hoje: 2 h 45 m
Težavnost (1-5) : 4

Iščete posebno destinacijo, na kateri si boste lahko napasli oči s pogledom na prečudovita gorska bitja, hkrati pa pot ne bo zahtevna? Potem je destinacija z naslova za vas zelo dobra ideja. Poleg kozorogov boste lahko videli tudi svizce, ki sicer ne zavijajo čokolade v folijo, a so tudi brez tega dela, zelo zanimivi na pogled. Vam pa svetujemo uporabo zaščite za glavo v določenih predelih hoje.

OPIS POTI: Ob koncu parkirišča nadaljujte desno proti koči Rifugio di Brazza po cesti čez planino Pecol. Le-to zapustite na slabše vidnem razpotju, označenim z markacijami v levo smer do planinske koče. Od tod se držite smeri Cima di Terrarossa. Kmalu za kočo boste prispeli do razpotja brez oznak, kjer pojdite na levo stezo. Steza vas pripelje na strmejša pobočja Špika Hude police. Na tem predelu bodite pazljivi zaradi padajočega kamenja, ki ga lahko sprožajo kozorogi nad vami (uporaba čelade je zaželena). Od tod dalje boste imeli manj vidno pot, ki vas pripelje do manjše škrbine v grebenu. Od tod nadaljujte levo in po petih minutah pridete do cilja potepa.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:
(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “navodila za pot”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja