Oprema: visoki gojzarji, pohodne palice, vetrovka, prigrizki, voda
Nadmorska višina: 2132 m
Višinska razlika: 1532 m
Čas hoje: 4 h
Težavnost (1-5) : 5
Za marsikoga najlepša gora v naši Sloveniji, pogosto glavna junakinja televizijskih ekranov, je na voljo za dostop vsem, ki se že malo bolje znajdejo v goratem okolju, kateri se ne bojijo jeklenic in skalovja. Sam razgled z vrha je lahko na lep dan tako daljnosežen, da boste videli tudi naše glavno mesto.

OPIS POTI: S parkirišča nadaljujte pot peš po cesti kakšne pol ure. Na smerokazu zavijte levo proti Kališču, kjer se pot kmalu prične vzpenjati. Ko pridete do kolovoza, je potrebna previdnost, saj se pot usmeri ločeno med dvema kolovozoma. Čez čas ponovno pridete na kolovoz, sledite mu naravnost navzgor do steze. Po stezi pridete do razgledne točke.
Pot sledi v gozd, in je na tej točki dokaj strma. Kmalu boste opazili manjšo poraščenost z drevjem in vedno lepši razgled nad tem delom Gorenjske. Kmalu pridete po poti do planine Kališče, od katere je le slabih 20 minut do koče na Kališču. Za domom vas bo pot peljala strmo navzgor po skalovju, kjer bo vsekakor potrebno biti posebno pazljiv zaradi možnosti zdrsa. Poti sledite naravnost proti vrhu, vse do vašega cilja ob postavljenem križu.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:
(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “več možnosti”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja