Oprema: lahka športna obutev, vetrovka, voda
Nadmorska višina: 400 m
Višinska razlika: 241 m
Čas hoje: 50 min
Težavnost (1-5) : 2

Pohod je namenjen vsakomur, od malih nogic naprej. Predvsem je zanimiv vzpon na stolp, ki vas pričaka na samem vrhu, saj je že hoja po stopnicah stolpa za nekatere pravi adrenalinski podvig. Vsekakor ni za prezreti tega izleta ob pohodu po ljubljanskem gričevju.

OPIS POTI: Parkirate na parkirišču, ki se nahaja na levi strani, takoj za tablo Rašica. Kmalu bo označena prava smer z markacijami, ki vas usmerijo desno skozi gozd. Vaša pot se bo pridružila makadamski cesti, kateri sledite levo vse do razpotja. Po razpotju zavijte ostro desno po peš poti – lahko pa do doma na Rašici pridete tudi po tej cesti. Ko boste prispeli do doma, vam svetujuemo da si za konec izberite razgledno točko s stolpa nad domom.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:

(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “navodila za pot )

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja