Sv. Primož nad Kamnikom

Oprema: lahka športna obutev, prigrizki, voda
Nadmorska višina: 826 m
Višinska razlika: 396 m
Čas hoje: 1 h 20 min
Težavnost (1-5) : 2
Prijeten vzpon, kjer je pot zelo dobro urejena in široka, zato ni nobene nevarnosti, da je ne bi zmogle tudi najkrajše nogice. Čudovito je tudi to, da imate na vrhu poleg cerkve, okrepčevalnico, kjer se lahko posladkajo najmlajši in se nagradijo tudi odrasli.

OPIS POTI: Od parkirišča se usmerite po strmi asfaltni cesti navzgor in poti sledite v gozd. Ko pridete do prvega križišča, nadaljujte v levi smeri vse do ostrega ovinka v levo, kjer se od ceste odcepi kolovoz, kjer je označen odcep za k vrhu hriba. Pot za tem se vzpne do kapelice, pelje vas mimo studenca vse do druge kapelice, kjer vas čaka novo razpotje. Nadaljujte naravnost, saj vas bo pot pripeljala do cilja v nekaj minutah.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:
(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “navodila za pot”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja