Sv. Miklavž nad Mačami

Oprema: lahka športna obutev, voda
Nadmorska višina: 651 m
Višinska razlika: 51 m
Čas hoje: 20 min
Težavnost (1-5) : 1
Prijetna pot za popoldanski potep po naravi, ki vam ne bo vzela veliko časa ali truda, hkrati pa bo v vas pustila zelo dober vtis in vas presenetila z razgledom nad naselji pod hribom.

OPIS POTI: Od parkirišča imate več možnih poti do vrha hriba, a svetujemo vam, da se nekoliko vrnete po cesti do križišča, kjer vas bo oznaka peljala po pravi poti do cilja. Od oznake naprej boste nadaljevali pot naravnost v manjšem vzponu in ko se cesta nekoliko položi, boste prispeli do nove oznake za Miklavža, vas bo pot peljala v levi smeri, kjer boste kaj kmalu prečkali potoček, ki vam bo ustavljal pot. Od tukaj naprej boste nadaljevali po desno ob ograji in ob robu gozda. Steza vas bo kmalu peljala nazaj v gozd na kolovoz, čez katerega boste šli po strmejšem vzponu vse do travnika, ki objema okolje cerkvice svetega Miklavža.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:
(Za navigacijo kliknite gumb “večji zemljevid” ali “več možnosti”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja