Malo daljši a ne preveč naporen vzpon, ki je na voljo vsem pohodnikom, ki si želijo malo razgibati svoje telo in se naužiti svežega zraka. Pot je zelo lepo označena in primerna tudi za manjše nogice. OPIS POTI: Od cerkve se podajte na pot skozi vas in nadaljujte pot po makadamski cesti, kjer boste že lahko malo dvignili svoj srčni utrip zaradi hitrega vzpona. Prispeli boste do oznake za Slivnico, ki vas usmeri v desno po kolovozu, ki kmalu preči gozdno cesto in vas odpelje v gozd. Pot vas bo pripeljala do širše ceste, ki vodi do Slivnice, držite se leve smeri, kjer boste prispeli do posebne naravne znamenitosti – Kačaste smreke. Od tod dalje vas bodo markacije vodile po bližnjici ponovno do ceste. Ko pridete do križišča, nadaljujte po širši makadamski cesti do novega križišča, kjer nadaljujte proti domu na Slivnici v desni smeri. Ponovno boste prispeli do razpotja, kjer se odločite za zgornjo levo cesto, kateri sledite do njenega konca. Ko se cesta konča, vas bodo markacije po stezi vodile do vrha. Ob vrnitvi vam svetujemo postanek pri domu, ki se nahaja malo pod vrhom. Zemljevid je do cerkve, parkirajte na varnem mestu v bližini cerkve.

Pot do parkirišča oz. bližine parkirišča, si lahko ogledate v spodnjem zemljevidu:

(Za navigacijo kliknite gumb “NAVODILA ZA POT”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja